Mini-Collages

22 Sep

Net heb ik weer een paar boekenleggers gemaakt van uitgeknipte en opgeplakte plaatjes uit tijdschriften, een soort mini-collages. Dit vind ik zelf de leukste:

book marker

Liggen lezen in het gras

Daar heb ik nu ook wel zin in. Lekker in de zon op het gras mijn boek (How to be a woman van Caitlin Moran) uit lezen, maar daar is het iets te nat en denk ik ook te koud voor. Dan maar vanavond in bed, ook fijn.

5 Reacties to “Mini-Collages”

  1. Susan september 24, 2012 bij 6:24 pm #

    Hey wat leuk! Dat is natuurlijk ook een idee!
    Ga hem onthoudenšŸ˜‰. Warme groetjes van Susan ennuh thanks voor de inspiratie

    • blijmetkleur september 25, 2012 bij 6:46 am #

      Ja, ik vind het leuk om boekenleggers te maken, ook omdat het leuke cadeautjes zijn om weg te geven in tegenstelling tot de SoulCollagekaarten die ik alleen voor mezelf maak. Wat een mooi initiatief trouwens van je, die kaarten voor Linda!

      • Susan oktober 6, 2012 bij 5:54 am #

        Tsja jammergenoeg heeft zich niemand opgegeven om mee te doen.
        Ik heb het maar lekker losgelaten en had wel al een kaartje naar Linda gestuurd. Groetjess!

  2. prutsels september 28, 2012 bij 1:10 pm #

    O erg mooi! Kom je nog wel aan boeklezen toe? ik blijf maar kijken naar het plaatje..

Geef een reactie

