Boekenlegger / Bookmarker

15 Sep

Geïnspireerd geraakt door mijn SoulCollage®-kaart van vorige week maar ook door de ruimte die ontstaan is door het opruimen van mijn werktafel op donderdag maakte ik vanmorgen een boekenlegger (met een plaatje uit de Happinez) en mijn lamineerapparaat. Het is zo leuk om te doen, ik denk dat ik nog even doorga vandaag.

bookmarker DIY

3 Reacties to “Boekenlegger / Bookmarker”

  1. Anouk Plantinga september 16, 2012 bij 11:20 am #

    Oh wow, die is wel superleuk, Fam! Kunnen we die ook winnen…??🙂

    • blijmetkleur september 16, 2012 bij 11:59 am #

      Ja, is misschien wel een leuk idee. Ik kan nog wat meerdere boekenleggers maken en dan een winactie doen. Goed idee! Ik heb er nog wel even wat tijd voor nodig hoor.

      • Anouk Plantinga september 24, 2012 bij 10:59 am #

        Nou, ik wil ‘m ook best voor m’n verjaardag, hoor…..
        Ik vind ‘m zoooo leuk!

Geef een reactie

