Chaos

12 Sep

mess

Wat is dat toch met mij? Waarom kan ik mijn werktafel nooit netjes houden? Ik heb geen goed systeem waarbij alles een eigen plek heeft. Ik ruim het wel eens goed op maar na een tijdje groeit het gewoon weer dicht.

Ik ben met teveel projecten tegelijk bezig en ik verzamel 101 dingen en dat stapelt zich maar op. Wegdoen is ook niet mijn hobby want ergens in mijn achterhoofd zegt een stemmetje dat ik misschien ooit toch nog wel eens dat tweedehands winkeltje ga openen. En ja, dan kan ik daar al die leuke spullen van me gaan verkopen!

Vandaag had ik me voorgenomen om in ieder geval orde in de chaos in mijn werkhoek aan te brengen. Ik ben wel begonnen met wat kleine dingen maar er kwam weer van alles tussendoor zoals telefoontjes en e-mails. Daarnaast heb ik toch nog maar even de stemwijzer gebruikt om vandaag goed gedegen een keuze te maken in het stemhokje. En toen ik na het stemmen toch in de winkelstraat was bedacht ik me dat ik nog enveloppen nodig had en Anna een geodriehoek voor school dus ging ik gelijk even naar de Hema waar ik ook nog een brood kocht.

Van het één kwam het ander en na thuis gekomen te zijn ging weer de telefoon, een uur later kwam Anna thuis en moest ik eten klaarmaken omdat ik straks weg moet. Ik heb dus niet opgeruimd en het is nog steeds een zooi op mijn tafel! Morgen heb ik veel vrije tijd en wil ik echt aan het einde van de dag een foto kunnen laten zien van een heel overzichtelijk en leeg bureau. Als dat klaar is wil ik eigenlijk ook die houten kastjes (links op de foto) en het prikbord gaan schilderen want ik zie op de foto hoe saai het eigenlijk is. Ik hoop dat het gaat lukken!

Oh, ik moet echt weg nu, tot morgen!

2 Reacties to “Chaos”

  1. Anouk Plantinga september 13, 2012 bij 6:55 am #

    Chaos hoort ook bij creatievelingen, hoor Fam! En vanuit de chaos ontstaat de orde. Maar het kan ook te gek zijn. Wat is dat toch met die Plantinga-meiden….?🙂

  2. blijmetkleur september 13, 2012 bij 7:41 am #

    Tja, ik weet het ook niet? Misschien heeft het toch iets te maken met nog niet het juiste doel goed voor ogen hebben. Het blijft te veel op mijn werktafel en ik moet het nog naar buiten brengen, zoiets? Misschien moet ik er eens een SoulCollagekaart voor maken.

Geef een reactie

