Had ik maar een balkon / I wish I had a balcony

8 Sep

Wat een heerlijk begin van het weekend. Ik ben vroeg opgestaan en na het ontbijt heerlijk in het open raam in het zonnetje een nieuw boek gelezen dat ik gisteren kon ophalen uit de bieb omdat ik het gereserveerd had. Ik ga straks verder met de SoulCollage®-kaart waar ik aan begonnen ben. Dit is een kaart waar ik af en toe een nieuw stukje op plak. Misschien laat ik deze zien als ik er mee klaar ben.

fly curtain made of paperclips & plastic bags

En ik ben weer bezig met nieuwe slierten voor mijn vliegengordijn want er zit tussen sommige slierten wat ruimte. Nu nog een eigen balkon met openslaande deur vanuit de woonkamer, daar zou ik het dan perfect kunnen ophangen.

balcony

 

Zoiets als dit leek me wel wat, wie weet in ons volgende huis?

8 Reacties to “Had ik maar een balkon / I wish I had a balcony”

  1. Susan september 9, 2012 bij 11:53 am #

    Wat ziet je vliegengordijn er zalig kleurig uit!
    Uhm dat is wel een heel groot vliegengordijn wat je dan moet gaan maken voor die deur naar het balkon😉. Geniet lekker van je dromen, geniet lekker van het creëeren van je SoulCollage kaart! Warme groetjes van Susan

    • blijmetkleur september 10, 2012 bij 10:16 am #

      Ja, van al die kleurtjes word ik zo blij. En zo’n gordijn maken is nogal verslavend dus gaat best snel gelukkig.

  2. Stephanie oktober 2, 2012 bij 6:28 pm #

    ja een balkon is echt een luxe! maar er is ook veel werk bij! denk daarbij aan boktor die in het hout kan komen!

  3. Esmee november 7, 2012 bij 12:23 pm #

    Wat een leuk idee! Toevallig heb ik laatst een balkonvloer laten leggen in de mooiste kleuren van Swisstrax. Een kleurrijk vliegengordijntje zou dit helemaal af maken!

  4. Nicole september 10, 2013 bij 11:10 am #

    Hallo,

    Wat zou ik graag zo’n vliegengordijn willen hebben.
    Verkoop je hem niet?
    Ik ben weg van al die verschillende kleurtjes en vind zoiets nergens.

    Groetjes Nicole

    • blijmetkleur september 10, 2013 bij 11:33 am #

      Hoi Nicole,

      Leuk hè, dat gordijn? Ik verkoop geen gordijnen maar wel startpakketjes zodat je het zelf kan leren hoe je het maakt. Als je me een e-mailtje stuurt naar famkeplantinga@kpnplanet.nl dan stuur ik je even alle informatie toe.

      groetjes, Famke

  5. Welmoed augustus 18, 2014 bij 1:00 pm #

    Hoi Famke,wat leuk zo,n vliegengordijn. Ik heb als kind wel eens armbandjes van paperclips gemaakt ,maar dan met papier en een plakbandje er om heen.Maar jouw idee van de plastic tasjes is nog leuker. Ik ben al een beetje aan het uitproberen. Welke lijm is het meest geschikt?

    Groeten, Welmoed

    • blijmetkleur augustus 26, 2014 bij 4:04 pm #

      Hoi Welmoed (sorry voor de late reactie) Ik gebruik geen lijm want de paperclip wordt vastgeklemd tussen het papier en plastic. Veel makkelijker! Hoe dat werkt staat beschreven in een startpakketje🙂

Geef een reactie

