Life goes on

6 Sep

L

I

F

E

*

G

O

E

S

*

O

N

Tja, na de vakantie hebben we de draad weer opgepakt en ik moet nog steeds wat wennen. We zetten de wekker weer om zeven uur en dat is toch anders wakker worden dan dat je uit jezelf rond die tijd wakker wordt. Ik moet weer allerlei e-mails beantwoorden en versturen en dingen regelen. Ik ga een counselklas leiden en moet me daar in verdiepen en op voorbereiden. Ik ben inmiddels SoulCollage®-facilitator en wil daar mee aan de slag zodat ik binnenkort workshops kan gaan geven.  Allemaal plannen en dingen die ik leuk vind maar ik moet me er ook nog wat toe zetten. Ik heb mijn draai nog niet helemaal gevonden.

Ik ben weer in de sportschool geweest (Bodypump) maar had daarna zo’n spierpijn in mijn benen dat ik de dagen daarna niet zonder pijn uit mijn stoel kon komen of op het toilet kon gaan zitten. Ik wilde eigenlijk vandaag weer gaan maar dat stel ik nog maar een dagje uit. Ik geloof dat ik mezelf ook wat tijd moet gunnen om er weer in te komen, in het gewone leven na al die vakantieweken zonder verplichtingen en structuur. Nu dus eerst maar eens een lekker kopje koffie zetten voor mezelf en daar van genieten, even een kleine pauze op de ochtend.

2 Reacties to “Life goes on”

  1. Anouk Plantinga september 7, 2012 bij 10:04 am #

    Ha, spierpijn! Als je de dag na het sporten weer gaat, kan dat ervoor zorgen dat je minder spierpijn krijgt, dus gaan zou ik zeggen….

    • blijmetkleur september 7, 2012 bij 11:52 am #

      Meteen de dag ná het sporten? Maar hoe dan, met krukken? Alles deed echt pijn, alhoewel de pijn de dag daarna nog erger was dus misschien heb je wel gelijk. Ik moet gewoon tijdens vakanties ook iets aan oefeningen blijven doen, dat lijkt me het beste.🙂

Geef een reactie

