Laatste vakantieweekend / Last holiday weekend

1 Sep

Voordat het gewone leven weer gaat beginnen op maandag, genieten we nog van het laatste vakantieweekend van deze zomer. We hangen nog wat rond in huis…

pop en konijn

Ik maak een soort mandala van de kettingen die ik maakte van papier

gekleurde kettingen van papier

En nog één omdat ik er geen genoeg van kan krijgen…

kettingen van papieren kralen

En ik leg mijn nieuw verkregen doppen en deksels (mijn buren sparen nu ook voor me!) op de vloer, gewoon omdat ik het zo leuk vind om al die kleuren bij elkaar te zien. Ik ga er nog even niets van maken want mijn verzameling moet eerst nog groter groeien maar een beetje spelen met de doppen vind ik al leuk.

doppen en deksels

Als het weer zo blijft zoals het nu is, kunnen we er nog even op uit trekken, hebben we morgen nog een barbeque bij een goede vriendin, kortom: we genieten van ons laatste weekend en we kunnen terugkijken op een heerlijke zomervakantie.

4 Reacties to “Laatste vakantieweekend / Last holiday weekend”

  1. Susan september 2, 2012 bij 4:25 pm #

    Goed bezig zo met het verzamelen van doppen/dopjes! En leuk hoor die mandala’s van die zelfgemaakte kettingen🙂.
    Warme groetjes van Susan

  2. sietze pries september 2, 2012 bij 10:49 pm #

    ik ben ook doppen aan het sparen

  3. petra september 5, 2012 bij 2:54 pm #

    Wat een kleurige vrolijke foto’s!! Enne succes met “het leven van alledag”. Lukt het om er weer wat in te komen?

    • blijmetkleur september 6, 2012 bij 7:17 am #

      Nou, het is nog even wennen. Vooral het wakker worden met de wekker. En er “moet” weer zoveel ineens dat ik mijn blog niet meer goed bijhoud, vandaag maar weer eens iets posten.

Geef een reactie

