Rommelmarktgeluk / Flea happiness

12 Aug

Zoals ik al eerder schreef ben ik tijdens de eerste weken van onze vakantie meerdere malen naar de rommelmarkt, kofferbakmarkt en natuurlijk niet te vergeten naar de kringloopwinkel geweest. In Arnhem, Dieren, Groet en Schoorl was van alles moois te zien en te vinden. Ik probeerde me in te houden want we hebben immers geen auto maar omdat ik aan een vriendin en mijn moeder wat kon meegeven richting het noorden kon ik toch leuke dingen kopen voor een prikkie. Ik heb veel kleding gekocht, bijna alles voor 0,50 cent of één euro en echt mooi, geen oude lorren. Maar omdat ik geen beauty/fashionblog heb, daar dus geen foto’s van. Wel van wat andere spullen:

70-er jaren theepot

Deze mooie theepot kocht ik in Schoorl voor mijn beste vriendin Kim die volgende week jarig is. Zij houdt erg van paars en retro dus ik denk dat ze hier erg blij mee zal zijn. De theepot vond ik trouwens op de laatste vakantiedag dus moest deze nog mee in de koffer, het paste allemaal net.

rood tosti-apparaat

Dit tosti-apparaat vond ik op dezelfde markt en was 1 euro! Hij is nog helemaal goed en we hebben inmiddels thuis al een paar tosti’s gegeten. Lekkerrrr.

gekleurde blikken

blik voor wasmiddel

Dit mooie paarse Burti wasmiddelblik vond ik in de kringloopwinkel in Dieren, te leuk om daar te laten staan. En hetzelfde gold voor dit waterflesje van de Schoorlse markt, dat kon ik goed gebruiken met dat warme weer.

Deze vrolijke plastic babylepeltjes kocht ik voor 20 cent en waren nog nieuw in de verpakking. Vroeger gaf ik Anna haar fruithapje met een zelfde soort lepeltje en ze zijn handig voor alles.

Over deze kaarsenstandaard twijfelde ik een beetje maar hij was 1 euro en ik vond hem toch leuk.

sieradenhanger van hout

En als laatste deze houten sieradenhanger van de Deense designer Arne Høyer. Handig om mijn zelfgemaakte kettingen aan te hangen.

3 Reacties to “Rommelmarktgeluk / Flea happiness”

  1. Susan augustus 13, 2012 bij 6:36 am #

    Oh leuke spullen heb je gescoord!
    Ik heb ook geen fashionblog, maar deel soms wel een blik op de stof omdat ik die eigenlijk weer koop om mee te gaan recykleren.
    Dat is tenminste de bedoeling om van meerdere tshirts, rokjes, jurkjes weer een nieuw item te maken.
    Ik hoop volgende week daar eens aan te kunnen beginnen. Deze week staat in het teken van mijn verjaardag en heb ik alle energie nodig om het huis een beetje aan kant te krijgen en tussendoor doe ik dan wat kleine creatieve projectjes.
    Mooie kettingen maak je by the way! Petje af!
    Ik dacht al wat heeft ze een stel mooie kettingen gescoord, maar het ging om de designhanger hihi.
    Ik maak ook mijn eigen sieraden, veelal met edelstenen en heb pas ook weer een paar mooie strengen gescoord. Wie weet maak ik daar deze week nog tijd voor om mezelf een verjaardagsketting te maken😉.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    • blijmetkleur augustus 13, 2012 bij 12:42 pm #

      Ja, een ketting maken is leuk om te doen en meteen een leuk cadeautje voor jezelf. Ben benieuwd naar jouw kettingen met edelstenen. En doe rustig aan met opruimen, anders ben je bekaf op je verjaardag😉

  2. soil*liset augustus 20, 2012 bij 1:40 pm #

    Gave theepot!! Sowieso een erg goede score!

Geef een reactie

