Labels

9 Aug

one hole punch

In Arnhem in de winkel Tiger kocht ik een mini-perforator om één gat te maken voor één euro. Heel handig als je precies moet werken zoals bij het maken van labels.

DIY labels

Deze zijn leuk om te maken en bij een cadeautje te doen. De hoekjes van de labels maak ik rond met een ander handig apparaatje, te koop in de hobbyzaak.

6 Reacties to “Labels”

  1. naomifelesita augustus 9, 2012 bij 5:51 pm #

    Heel handig en leuk die labels zo!

  2. Susan augustus 10, 2012 bij 8:10 am #

    Leuk zien die labels er zo uit. Ik dacht al dat je die met de hand zo mooi geknipt had😉

    • blijmetkleur augustus 10, 2012 bij 11:56 am #

      Leuk zijn ze hè? Gewoon van een voorbeeld van internet. De kant waar het touwtje zit heb ik wel geknipt met de schaar, alleen de twee hoekjes heb ik afgerond.

      • Susan augustus 10, 2012 bij 4:26 pm #

        Hey die Famke leuk dat je bij mij ook volger geworden bent. Maar ik moet toch echt effe van je vragen om een keuze te maken bij de Give Away. Roze óf Blauw óf Oranje… Blauw en Oranje staan samen op één lijst😉. Ik hoor nog graag van je ennuh van harte welkom als Bloglovin volger🙂. Warme creatieve groetjes van Susan

  3. Ana BC augustus 11, 2012 bij 11:15 am #

    Cute labels! Great idea

  4. Lief en Mooi augustus 11, 2012 bij 11:53 am #

    Wat ontzettend leuk. Bedankt voor het delen van je inspiratie.

Geef een reactie

