Vakantie

21 Jul

ram van flesHet is vakantie en ik ben niet thuis. We zijn 10 dagen in het huis van vrienden waar we op de poezen en de konijnen passen en genieten van hun heerlijke grote huis en van de omgeving. Gisteren zijn we een dag naar Arnhem geweest. Wat geslenterd door de straten, winkeltjes bekeken, naar de markt geweest waar ook nog tot mijn grote vreugde een kleine rommelmarkt was. Ik vond een prachtige vintagekoffiepot die ik als theepot ga gebruiken omdat mijn oude theepot kapot is. Jammer genoeg kan ik nu geen foto op mijn blog zetten dus dat komt wel als ik weer thuis ben.

Deze foto van een hergebruikte fles schoonmaakmiddel is dus ook niet nieuw, hij stond vorig jaar al op mijn blog. Het is gewoon een foto omdat ik het knutselen en dingen maken nu ik in andermans huis ben wel wat mis. Omdat ik geen auto heb doen we alles met het openbaar vervoer. Ik kan dus alleen die dingen meenemen die ik echt nodig heb. Bovendien gaan we vanuit hier nog weer door naar Schoorl waar we ook nog een week vakantie vieren dus ik heb een koffer (niet zo’n grote) en een rugzakje en daar zit alles in. Ik heb wat haakspullen meegenomen zodat ik wel iets kan doen maar ik mis ook een beetje het maken van een vliegengordijn van paperclips en het freubelen met doppen, wat aanklungelen met stempels en kralen. Mijn vriendin zei dat er van alles aan papier en knutselspulen te vinden is in de ladenkast. Misschien ga ik straks toch even op zoek naar iets. Maar het weer schijnt beter te worden (was het al gisteren) dus met een beetje geluk kunnen we vandaag of morgen wel gaan zwemmen?

Eén reactie to “Vakantie”

  1. pionikko juli 22, 2012 bij 11:46 am #

    ik hoor net dat het heel mooi weer gaat worden volgende dagen, dus geniet van je vakantie ! Maar afkicken van ‘prutsen en freubelen’ dat heb ik ook als ik niet thuis ben. groetje

Geef een reactie

