Notitieboekje

19 Jul

Ik ben nogal van de vergeetachtige.  Soms is het zo erg dat ik mijn eigen telefoonnummer niet meer weet en dan moet ik het opzoeken als ik ergens bij een instantie mijn gegevens moet doorgeven. Het overkomt me ook wel eens dat ik bij het afrekenen bij de supermarkt het bedrag intyp bij het pinnen in plaats van mijn pincode, maar dat heeft denk ik meer met mijn concentratie te maken.

Omdat we de eerste 10 dagen van de vakantie in het huis van vrienden verblijven kunnen we hun computer gebruiken. Dan is het wel handig dat ik alle inlogcodes heb voor alle verschillende websites, de bijbehorende gebruikersnamen en wachtwoorden. Thuis heb ik een boek waar ik alle informatie in heb opgeschreven maar dat is te groot om mee te nemen.

opschrijfboekje zelfgemaakt

Ik heb daarom een klein notitieboekje gemaakt van wat lijntjespapier  uit een oud schrift van Anna met daar omheen een vrolijk buitenkantje. Paar gaatjes gemaakt met een priem en een touwtje er doorheen gehaald. Sowieso wel handig om bij de hand te hebben.

Eén reactie to “Notitieboekje”

  1. @nastasia juli 19, 2012 bij 9:06 am #

    Wat creatief! Ziet er leuk uit

Geef een reactie

