Muziek-uiltje

13 Jul

uiltje met muziekdoosje

Dit uiltje heb ik ongeveer anderhalf  jaar geleden gemaakt van vilt. Ik denk dat ik iets van een voorbeeld heb gezien op internet van een uil maar wat of van wie weet ik eerlijk niet meer. Ik had het gewoon als knuffel gemaakt en het hangt hier al maanden boven mijn bureau samen naast een ander klein uiltje van vilt.

Omdat ik meerdere muziekdoosjes heb, al sinds mijn jeugd, leek het me leuk om zo’n doosje in de uil te stoppen. Nou heb ik de uil boven mijn bureau hangen en trek ik af en toe aan het touwtje voor een gezellig muziekje. Best een leuk kraamcadeautje eigenlijk!

Eén reactie to “Muziek-uiltje”

  1. Kim juli 14, 2012 bij 7:49 pm #

    Een heel goed idee, moet je doen!

Geef een reactie

