Rommelmarktvondsten

11 Jul

Zaterdag ben ik samen met mijn moeder en Anna naar de rommelmarkt in IJhorst geweest. Een keer per maand is daar een grote rommelmarkt door het hele dorp. Ik kon mijn hart ophalen met zoveel leuke spullen om te bekijken en de sfeer is altijd prettig. We hadden ook nog eens heerlijk weer. Ik heb een paar leuke spulletjes gekocht, alles is in een sopje geweest en op de foto gezet:

Ergens in huis heb ik één of twee klosjes staan maar deze kon ik niet in IJhorst achter laten. Hier ga ik binnenkort maar eens mee aan de slag. (dat is al heel lang geleden)

Deze zelfgemaakte sprei heeft me twee euro gekost! Ondanks dat het niet mijn favoriete kleuren zijn kon ik deze sprei daar toch niet voor laten liggen. Misschien leuk voor over een logeerbed of nu even op het bankje.

De sprei ligt nu dubbel gevouwen maar is heel groot! En dat voor € 2,-.

Een leuke Playmobil-familie.

Deze zelfgebreide (nieuwe) pantoffels waren maar € 3,50. Lekker voor als het over héle lange tijd weer eens winter wordt.

Dit vrolijk gekleurde theeblikje past nog net bij de andere theeblikken op de plank in de keuken.

Als laatste deze tassen die ik altijd goed kan gebruiken. Na een wasbeurtje zien ze er weer stralend uit.

Verder zag ik een prachtige oude keukenkast met glazen deurtjes staan bij een kraam waar ik al eerder langs was gekomen maar blijkbaar toen niet had gezien. Ik vroeg aan de verkoper naar de kast en hij vertelde me dat hij de kast nét had verkocht. Terwijl hij deze al voor de vierde keer mee had gezeuld in de aanhanger naar de rommelmarkt. Hij had hem verkocht voor € 110,- !  Zo’n mooie kast, wat zou ik die graag gekocht hebben. Hij zou perfect in onze keuken gepast hebben, jammer jammer. Maar ik ben blij met de spulletjes die ik wel heb gevonden.

Geef een reactie

