Sunshine Award

27 Jun

Een paar dagen geleden werd ik verrast door Noflik Nifelje omdat ze me de Sunshine Award doorgaf. Dat vond ik natuurlijk een hele eer, dus nog hartelijk bedankt daarvoor!

De bedoeling is dat ik de vragen beantwoord die daarbij horen en daarna de Award doorgeef aan iemand anders. Hier dus de vragen met de antwoorden:

Favoriete dier: een poes.

Favoriete getal:  Vier, waarschijnlijk omdat ik jarig ben op de 4de van de 4de maand.

Favoriete non-alcoholische-drankje: wit maltbier (ik drink sowieso nooit alcohol omdat ik epilepsiemedicijnen slik)

Facebook of twitter:  Facebook, met twitter doe ik (nog) niets. Ik heb wel een twitteraccount, de start is er dus al wel.

Wat is je passie: Tja, moeilijke vraag. Ik denk zingen (doe ik elke dag) en van alles maken, als er maar wel afwisseling in zit. Ik ben niet zo van steeds het zelfde doen.

Krijgen of geven: Uhm, ik houd erg van cadeautjes krijgen maar iets geven vind ik ook leuk. Een cadeautje uitzoeken voor mijn dochter is favoriet.

Favoriete patroon: Ik kan geen patronen lezen, niet van haken, breien en naaien geloof ik ook niet. Ik doe meestal maar wat of iemand moet het me voordoen en ik doe het dan na.

Favoriete dag van de week: Zondag, op deze dag voel ik altijd een soort rust. Ook om klussen te doen waar ik op andere dagen die rust dus niet voor voel.

Favoriete bloem: Lavendel.

Favoriet land: Het land van de lavendel, Frankrijk. En Friesland, haha.

Oké, dit waren de antwoorden. Nu zou ik allemaal blogs moeten nomineren voor deze Award en ik ben om eerlijk te zijn al een hele tijd bezig op de computer om te zoeken welke dat zouden moeten worden. Dat valt helemaal niet mee. Alle blogs die ik zelf volg en die ik op mijn blog heb staan, hebben of héél veel volgers, krijgen heel veel reacties of bloggen al een paar jaar. Ik kom nog maar net kijken in Blogland.  Misschien zitten zij helemaal niet te wachten op mijn Award.

Anderen hebben alleen maar foto’s en een paar regeltjes tekst, dan voelt het zo raar als ze nu ineens een hele vragenlijst moeten beantwoorden. Of ze schrijven alleen in het engels, dan moet ik eerst alles gaan vertalen voordat ik het naar ze verstuur.  Hoe leuk ik het ook vond om deze Award te krijgen, ik vind het nu toch wel wat ingewikkeld. Ik durf geloof ik niet spontaan 10 blogs te nomineren waarvan ik vind dat ze die verdienen. Sorry, ik ben misschien een spelbreker maar ik geef de Sunshine Award door aan één blog:  Happyannanas

Van haar weet ik zeker dat ze er blij mee is want het is mijn dochter en ik heb het haar net gevraagd.

Maar als je dit leest en toch genomineerd wil worden, bijvoorbeeld omdat je op mijn blogrol staat en ik je niet durfde te nomineren, of omdat ik jouw blog nog niet ken maar je wel vindt dat het zou moeten, of omdat je meer volgers wil, wat dan ook: LAAT HET ME DAN WETEN, dan kan ik je alsnog op het lijstje zetten want er zijn nog 9 plaatsen te vergeven.

Inmiddels is het 30 juni en nomineer ik nog een blog. Dat kwam ik tegen en de manier van schrijven sprak me aan en ook het onderwerp. Omdat de schrijfster al een tijdje niets heeft gedaan met haar blog heb ik haar gewoon gevraagd of ik haar mocht nomineren. Als een stimulans om het bloggen weer op te pakken. En dat vond ze goed dus de Sunshine Award gaat hierbij ook naar:  Tussen spruitjes en baklava

Geef een reactie

