Het regent, het regent…

24 Jun

Dit is niet echt een zondag te noemen, eerder een regendag. Het heeft de hele nacht geregend en het gaat nu ook maar door. Ik ben snipverkouden en kon niet goed slapen omdat het ademen zo moeizaam ging. Maar, dat mag de pret allemaal niet drukken. Regen of geen regen, verkouden of niet, vandaag is een speciale dag waar ik van ga genieten. Anna treedt vandaag op in de eindvoorstelling van de dansacademie in Martini Plaza in Groningen! Vanavond is haar derde optreden dit weekend en ik kan bijna niet wachten om te gaan, samen met haar vader en nog twee vriendinnen.

Dus ik neem straks mijn paraplu, keelsnoepjes,  zakdoeken én niet te vergeten mijn camera en we gaan genieten van onze dansende dochter.

Oh ja, dit is op deze blijde dag ook nog eens mijn honderdste bericht, ook wel een vermelding waard!

5 Reacties to “Het regent, het regent…”

  1. Eljah juni 24, 2012 bij 12:33 pm #

    Het was echt een hele mooie voorstelling, we hebben er echt van genoten! Veel plezier vanavond!

    • blijmetkleur juni 24, 2012 bij 1:15 pm #

      Fijn dat jullie het zo leuk vonden. Ik heb er ook heel veel zin in. groetjes!

  2. Anouk Plantinga juni 25, 2012 bij 9:42 am #

    Ik vond het ook fantastisch! Wow, wat een belevenis en wat een kwaliteit, echt geweldig.

    • blijmetkleur juni 25, 2012 bij 10:37 am #

      Ja, het was een geweldige show. En ik heb Anna goed kunnen zien gelukkig!

  3. petra juni 25, 2012 bij 12:33 pm #

    Ach wat leuk gemaakt!! Ik een surprise voor je! Kijk maar eens op mijn blog! groeten Petra

Geef een reactie

