Paperclip XL

19 Jun

vrolijk vliegengordijn

In eerste instantie zou je misschien zeggen ” Oh leuk, Fam heeft weer een stukje aan haar vliegengordijn zitten knutselen”. En dat is ook zo, ik heb vandaag tussen mijn afspraken door de paperclips erbij gepakt.

zelfgemaakt vliegengordijn

Maar het is niet wat het lijkt, vandaag deed ik het ietsje anders dan anders.

Zie je het verschil? Vandaag gebruikte ik grote XL-paperclips. Iemand die bij me in de cel kwam toen ik op de HolyStitch-markt stond, bracht me op dit idee en vandaag wilde ik het toch eens proberen.

ketting van paperclips en plastic zak

 

En ik moet zeggen,  het gaat wel een stuk sneller op deze manier. Zo heb je in korte tijd een gordijn hangen. Ik vind zelf de kleine paperclips mooier staan maar het is wel heel leuk om eens te variëren. Zo op de foto lijkt het net een ketting, kan ook altijd nog, toch?

Eén reactie to “Paperclip XL”

  1. petra juni 21, 2012 bij 8:03 pm #

    Wel een hele klus hoor, maar wat een leuk resultaat!

Geef een reactie

