Facilitator Training

12 Jun

Vijf dagen heb ik geen artikel geplaatst dus het wordt tijd voor een krabbel. Ik was druk omdat ik mee heb gedaan aan een SoulCollage® Facilitator Training afgelopen weekend. En het was fantastisch! We waren met een groep van 15 vrouwen uit Amerika, Turkije, Italië, Zwitserland, Duitsland en Nederland. Iedereen was daarvoor speciaal naar Friesland (!) gekomen dus het was voor mij dicht bij huis want het vond plaats  in centrum de Wilgenhoeve in Exmorra.

Centrum de Wilgenhoeve

De training werd gegeven door Mirabai Kolari en zij deed het met heel veel enthousiasme, liefde en humor. Zij heeft ons alles geleerd over hoe SoulCollage® werkt en hoe je het op verschillende manieren kunt gebruiken voor jezelf, anderen en met groepen. Het was een heel bijzondere ervaring met al die inspirerende vrouwen bij elkaar, ik had dit niet willen missen. En ook omdat ik als facilitator nu zelf ook SoulCollage® workshops mag gaan geven! Ik vind het spannend maar ben heel enthousiast om het uit te breiden en er mijn eigen draai aan te geven.

Helemaal blij met mijn certificaat op de foto.

  Alle kaarten van iedereen samen in een grote cirkel.

Ben je nieuwsgierig geworden naar SoulCollage, kijk dan ook eens op de website van Lucy. Bij haar volgde ik mijn eerste workshop. Zij geeft in Leeuwarden maar ook op andere plaatsen in Nederland en België SoulCollage® workshops.

6 Reacties to “Facilitator Training”

  1. Anouk Plantinga juni 13, 2012 bij 9:40 am #

    Nou Fam, wat ontzettend leuk, zeg! Volgens mij ben je steeds meer aan het doen wat bij je past! Erg leuk om te zien. En ik wil ook wel ’s zo’n collage maken…. Liefs, Anouk

    • blijmetkleur juni 13, 2012 bij 10:14 am #

      Ja leuk hè? Dat is mijn plan ook om het eerst te “oefenen” met mensen die ik goed ken en dan ben je natuurlijk van harte welkom! XX Fam

  2. Berber, Hilde Jessie (alex) juni 14, 2012 bij 6:55 pm #

    Ha Fam,
    lekker weer je stukjes gelezen.
    ik wordt er ook positief van.
    Die … training.
    ik ben echt benieuwd hoe dat verder gaat.
    Ik zelf ben vandaag naar een BHV training geweest
    (bedrijfshulpverlening = brandjes blussen en verbandjes leggen) ook leuk.
    gr. Jessie

    • blijmetkleur juni 15, 2012 bij 6:36 am #

      BHV, dat is voor mij ook niet zo gek misschien al heb ik wel een brandblusser in mijn keuken staan. Ooit heb ik in een ver verleden een reanimatiecursus gedaan maar ik weet er niets meer van. Tja en die training. Ik houd je wel op de hoogte oké?

  3. Kim juli 23, 2012 bij 6:54 pm #

    hey wat leuk om te ontdekken dat jij ook een blog hebt met creatieve uitspattingen! Ik voeg je gelijk toe aan mijn reader.

Geef een reactie

