Blij met strijkkralen

6 Jun

strijkkralen aan koptelefoon

Gisteren waren Anna en ik allebei bezig met ons huiswerk.  Anna voor school, onder andere een Duitse toets die ze moest leren en ik was bezig met mijn boekverslag voor de SoulCollage-training. Tussendoor hebben als pauze onze koptelefoontjes opgefleurd met strijkkralen. Even het hoofd leeg maken en iets met de handen doen.  Een voorbeeld hiervan vond ik op Cut Out + Keep. Ik vond het zo’n geweldig idee dat ook hier bij ons de koptelefoontjes niet kaal konden blijven.

Op een ander blog  made by Mriek zag ik ook een heel leuk voorbeeld van wat je kan doen om je koptelefoontje op te vrolijken. Zij heeft een soort hoesje om de draadjes heen gehaakt en dat ziet er heel leuk uit. Het zorgt er natuurlijk ook voor dat die draadjes  niet in de war raken, want daar heb ik altijd last van. Dit haakproject moet nog uitgevoerd worden, daar begin ik pas volgende week mee als ik meer tijd heb. Tja, en dan moet ik nog een oud koptelefoontje zien te vinden ergens hier in huis.

Geef een reactie

