Weekend met kaarten en quiche

4 Jun

Dit weekend was ik vooral druk met de voorbereidingen voor de SoulCollage-training die ik volgend weekend ga volgen. Ik heb dik karton gekocht waar ik thuis kaarten uitgesneden heb. Ik heb weer een paar nieuwe kaarten gemaakt     (plaatjes zoeken en plakken) want ik moet al mijn kaarten meenemen naar de training. Verder heb ik een heel prettig schaartje aangeschaft dat lekker in de hand ligt en waar ik heel precies mee kan knippen.

kartonnen kaarten

 Anna heeft ook twee kaarten gemaakt en we hebben allebei vragen gesteld over elkaars kaart. Het was heel leuk om dit samen met mijn dochter te doen en we hebben afgesproken dit vaker te doen. Het is een leuke, ontspannen manier om creatief bezig te zijn en daarna te kijken wat de kaart zegt over jezelf. Vaak is dat heel verrassend.

kaart SoulCollage

Ik moet nog meer doen voor de training. Ik moet een paar speciale kaarten maken en ik heb het boek over SoulCollage ook nog niet helemaal uit. Het is geschreven in het Engels en met al die speciale termen lukt het me niet om goed door te lezen. Vandaag wil ik een uittreksel schrijven van het boek zodat de inhoud beter tot me doordringt en ik het daardoor ook beter kan onthouden. (hoop ik tenminste) Met dit soort dingen merk ik dat de epilepsie, waar ik jaren last van heb gehad, invloed heeft op mijn geheugen. Maar tijdens mijn studie maakte ik ook altijd verslagen van boeken dus het is ook goed om dat nu weer te doen.

boek SoulCollage

Oh ja, zaterdag maakte ik nog een lekkere quiche waar ik een foto van maakte. Het recept vond ik vrijdag op de blog van Noflik Nifelje en ik had er toen meteen zin in. Het was heerlijk maar wel wat machtig. Maar misschien kwam dat omdat ik er nog spekjes door had gedaan terwijl het een vegetarische quiche was. (de carnivoor in me kon het níet laten)

quiche

Jee, ik krijg echt honger van deze foto en door te schrijven over eten. Ik stop daarom nu met dit artikel en ga lekker lunchen!

Eén reactie to “Weekend met kaarten en quiche”

  1. deijsprinses juni 4, 2012 bij 12:24 pm #

    Ik krijg er ook honger van!

Geef een reactie

