Borduurwerkje

2 Jun

gekleurd borduurwerk

Ik kwam tijdens het opruimen van mijn werkplek een oud borduurwerkje tegen wat ik vroeger gemaakt heb. Een soort geborduurde mandala. Ik denk dat ik een jaar of 16 was toen ik het maakte, ik woonde in ieder geval nog thuis. Het was de bedoeling om er een klein kussentje van te maken maar ik heb het nooit afgemaakt. Het is wat bobbelig in het midden want de draadjes aan de achterkant heb ik niet goed afgehecht en het is gaan trekken. Toen hield ik al niet van degelijk afhechten, daar had ik het geduld niet voor. Jammer wel want anders had ik het ook in een lijstje kunnen doen maar nu krijg ik het niet helemaal plat. Misschien dat ik het ooit nog een keer afmaak en er alsnog een kussentje van maak?

Geef een reactie

