Pinksterweekend

29 Mei

Met Pinksteren zijn Anna en ik naar onze oude woonplaats Deventer geweest waar we logeerden bij Ans en haar zoon Tijmen. Hij had lekkere appeltaart gebakken die we bij aankomst in de achtertuin hebben gegeten.

Daarna hebben we om af te koelen lekker gezwommen in een plas buiten Deventer en ’s avonds hebben we genoten van een barbeque in de tuin.

Maandag hebben we een rondje door de stad gelopen terwijl Tijmen en Anna lekkere perzik-smoothies maakten.

Er was een kleine kermis waar Anna en Tijmen genoten van een paar ritten in een eng apparaat waarbij ze van links naar rechts werden geslingerd. Ik werd al draaierig als ik er naar keek maar zij vonden het fantastisch.

In tegenstelling tot de herrie van de kermis stond tegenover de kerk in alle rust dit prachtige beeld.

Daarna gingen we een ijsje eten bij NuNu in Schalkhaar. Een horecagelegenheid op een geweldige locatie met speeltuin, een leuk winkeltje, ezels en kippen, overal leuke zitjes, grote tenten en een tipi. Ik keek mijn ogen uit en kon het niet laten ook hier wat foto’s te nemen.

Wat is het toch leuk om zo nu en dan de trein te pakken en ergens anders heen te gaan, vertrouwde mensen op te zoeken, bij te kletsen, bekende plekken te zien en ook weer nieuwe dingen te ontdekken.

3 Reacties to “Pinksterweekend”

  1. petra mei 29, 2012 bij 8:22 pm #

    Hé hallo! Wat een leuk blog heb je! Op mijn blog nofliknifelje verzamel ik Fryske-blog-froulju. Heb je zin om in mijn lijst te staan laat het me dan weten, dan zet ik je erbij!! Het zou leuk zijn als je dan ook volger wordt en een link naar mijn blog plaatst, zodat we elkaar gemakkelijk kunnen vinden! Noflike jûn! Petra

    • blijmetkleur mei 30, 2012 bij 11:29 am #

      Ja, wat een goed idee van je ! Natuurlijk vind ik het leuk om elkaar te volgen.🙂

  2. deijsprinses mei 30, 2012 bij 7:32 pm #

    Lijkt me alsof je heel veel plezier hebt gehad!

Geef een reactie

