Bajes-granny-squares

22 Mei

Deze granny squares heb ik tussen de bedrijven door nog zitten haken tijdens Holy Stitch in de oude  gevangenis. Wat zal ik er mee doen?

gehaakte vierkantjes

5 Reacties to “Bajes-granny-squares”

  1. deijsprinses mei 22, 2012 bij 4:55 pm #

    Onderzettertjes?

    • blijmetkleur mei 22, 2012 bij 7:42 pm #

      Ja, dat is wel een grappig idee, maar dan zouden ze eigenlijk rond moeten zijn en dat is echt lastiger om te haken. Moet ik nog leren. Nieuw project…

  2. Roos mei 22, 2012 bij 7:17 pm #

    Fam, wat ben je ontzettend creatief. Dat was je al, maar nu zie ik wel heel regelmatig mooie dingen voorbij komen. Dat vliegengordijn ken ik nog, daar was je in Oosteraven al mee bezig. Maar dat haken en die kralen, echt erg mooi. Mijn huis zou er veel leuker uitzien als jij erin zou wonen. Helaas heb ik de tijd noch de zin om er veel aan te doen. Mijn tuin is dan weer wel erg kleurig…

    • blijmetkleur mei 22, 2012 bij 7:50 pm #

      Ja, dat is meer jouw ding inderdaad, je tuin zal vast prachtig zijn nu. Ik zie jullie tuin van vroeger ook nog zo voor me, ik weet nog precies hoe het daar was. Vanaf de achterdeur helemaal tot het crossfietsje!

  3. Helena, Craft and Creativity mei 29, 2012 bij 11:58 am #

    Great looking granny squares! Very nice combination of colors.

Geef een reactie

