Dag 1 Holy Stitch

19 Mei

Zo, de eerste dag van Holy Stitch zit erop. Ik heb me best vermaakt maar het was erg rustig vergeleken met de twee vorige keren. Het is eigenlijk te mooi weer voor een evenement binnen. Maar ja, ik heb goede hoop dat het morgen drukker wordt. Dat zou fijn zijn want ik wil meer spullen de deur uit. Het is leuk hoor, om zelf dingen te maken maar wat moet ik met al die kettingen en kralen?

Het is wel een goede zet geweest om wat kettingen en armbanden uit elkaar te halen. Ik heb de losse kralen die ik heb gemaakt van papier en fimoklei in kleine zakjes gedaan en daar is wel interesse voor. Een ketting is zo gemaakt maar het maken van de kralen is veel werk dus het is leuk om ze los te kunnen kopen.  Hoe het ook gaat, morgen sta ik weer in de Blokhuispoort in cel 101. En morgen samen met Anna, dat is gezellig en ook handig want vandaag kon ik de cel niet eens uit om even naar het toilet te gaan!

zakjes met kralen

Eén reactie to “Dag 1 Holy Stitch”

  1. anuxara mei 20, 2012 bij 6:55 pm #

    Och jee, ik hoop dat het vandaag beter ging. Het weer was waarschijnlijk niet beter voor zoiets. Maar je had het ongetwijfeld gezellig met Anna erbij! Groetjes van Anouk

Geef een reactie

