Holy Stitch! 7

18 Mei

 

 

Jaaa, ik sta weer twee dagen met mijn zelfgemaakte spullen op HolyStitch in de Blokhuispoort. In deze oude gevangenis in Leeuwarden zal ik dit weekend in de cel zitten, dit keer nummer 101 op de eerste verdieping. (zie foto)

Zaterdag is het van 11.00 tot 18.00 uur en zondag van 10.00 tot 18.00. Kom vooral langs als je kunt, toegang is gratis. Ik heb er zin in maar moet nog héél veel doen, dus ga weer snel aan de slag met pakken. Op de foto is te zien dat de cel nog wat gezelligheid kan gebruiken dus ik ga straks inrichten. Doei!

6 Reacties to “Holy Stitch! 7”

  1. Wietske mei 18, 2012 bij 2:46 pm #

    Succes Famke! Ik kom dit weekend kijken wat je (ervan) hebt gemaakt.

    • blijmetkleur mei 18, 2012 bij 3:59 pm #

      Ha Wietske, ja dat is leuk. Ik sta naast het kledingwinkeltje, kan je niet missen.

  2. Brenda mei 18, 2012 bij 10:16 pm #

    Hallo Buur, ik sta morgen in cel 102! Wat leuk.. tot morgen

  3. Berber, Hilde Jessie (alex) mei 19, 2012 bij 6:01 am #

    heel veel succes!!

  4. Anna Maria mei 19, 2012 bij 3:48 pm #

    Dus toch! Leuk en veel succes! mam

  5. anuxara mei 20, 2012 bij 6:53 pm #

    Leuk hoor, Fam! Het is inmiddels alweer voorbij. Ik hoop dat het heel erg leuk was en dat je veel bezoekers had.

Geef een reactie

