Moederdag

14 Mei

Gisteren een heel gezellige moederdag gehad bij ons thuis met mijn moeder die op bezoek kwam. Dit keer had ik geen ontbijt op bed want ik ben gaan sporten. Daarna waren er cadeautjes over en weer en aten we taart. Meestal spreken we af om niets te kopen. Dat zal wel moeder-eigen zijn, dat je het niet nodig vindt als je kind iets voor je koopt. Mijn moeder zegt dat ook altijd tegen mij en ik ook tegen Anna. Maar toch is het wel heel leuk om iets te krijgen en ook om te geven, juist om het moederschap te vieren.

Deze witte kommetjes die mijn moeder al heel lang heeft, kreeg ik van haar. Lekker voor koffie of thee of een toetje.

En wat ben ik verwend door Anna met hele lieve cadeautjes voor me en een lieve tekst op een kaart. Ik kreeg een klein boekje over het sterrenbeeld de ram en een lekkere douchecreme en daarna nog een prachtige rode roos. Dat was echt een verrassing, die had ze gekocht toen ik aan het sporten was. En de roos ruikt zálig!

En in de avond toen mijn moeder weer naar huis was kreeg ik van Anna nog een gezichtsbehandeling. Lekker op de bank liggend heb ik een masker gekregen, de ultieme ontspanning.

Geef een reactie

