Koelkastmagneten

8 Mei

Ik geef het toe, dit is niet supercreatief, het bewust recyclen van materiaal of een geweldig DIY-idee maar het is wel leuk om iets te doen met al die AH-mini’s die het huis binnen komen en blijven rondslingeren in de keuken.

mini' s van Albert Heijn

En wij vinden ze wel leuk die mini-verpakkingen die je gratis bij de Albert Heijn krijgt. En veel leuker dan al die poppen en speeltjes die ze ook wel meegeven. Hier kan je tenminste nog winkeltje mee spelen! Maar aangezien deze fase in Anna’s leven allang geschiedenis is, wilde ik er iets anders mee doen.

geplakte magneetjes

Dus ik plakte vanmorgen een paar magneten achterop de verpakkingen. Het kunnen van die ronde dikke zijn maar ik heb ook van die dunne waar reclame op staat, kan allebei. Even laten drogen en je hangt ze op de koelkast, leuk toch?

AH-mini' s op de koelkast

Oh ja, dan nog iets. De ketting van de winactie van twee weken geleden is gewonnen door Kim! Hij komt er aan hoor, Kim!

papieren kralen ketting

Ik zal eens nadenken over een andere leuke winactie voor een volgende keer met iets dat meer aanspreekt dan deze ketting (die ik overigens zelf wel mooi vind) want er waren jammer genoeg weinig reacties.

Wat zou jij wel leuk vinden om te winnen en te vinden in je brievenbus? Laat het me vooral weten!

strijkkralen

4 Reacties to “Koelkastmagneten”

  1. deijsprinses mei 8, 2012 bij 11:14 am #

    iets multifunctioneel is altijd welkom😀
    Wat een leuk idee die magneetjes!

  2. anuxara mei 11, 2012 bij 8:09 am #

    Ha, leuk gevonden!

  3. sneksniltje juni 23, 2012 bij 5:21 pm #

    Nou, ik kom hier vandaag voor het eerst op je blog via een of ander linkje van een andere blog en met eens door je blog te neuzen, sta ik verstomd dat je nauwelijks reacties had op je ketting: die is echt gewoon weg prachtig, heerlijke felle kleurtjes die een mens echt blij maken. Jammer is dat, maar misschien is het omdat je nog niet zoveel lezers hebt of lezers die maar heel af en toe een kijkje komen nemen. Zelf heb ik niet de gewoonte om veel blogs te volgen, dus dat is misschien ook bij anderen. Dat ze niet echt willen volgen, en misschien daarom niet deelnamen aan je give-away ? Maar neem het maar gerust van me aan dat die ketting echt prachtig is…

    • blijmetkleur juni 24, 2012 bij 8:13 am #

      Wat lief dat je dat schrijft, tja ik weet ook niet hoe het komt dat er weinig reacties kwamen. Het moet ook wel bij je passen natuurlijk zo’n ketting. Maar jij in ieder geval bedankt voor deze aanmoedigende woorden🙂.

Geef een reactie

