Tweede paasdag: opruimdag!

9 Apr

Alweer 17.00 uur. Net de computer aangezet om snel het artikel te plaatsen zoals gisteren beloofd. Ik ben alweer heel goed aan het opruimen geweest vandaag. Van vanmorgen vroeg tot nu. Mijn werktafel is ROMMELVRIJ en netjes! Wie had dat gedacht? Ik heb nu echt zin om iets te gaan maken, zittend aan die tafel want dat is de laatste maanden niet meer gebeurd. Ik deed het steeds aan de eettafel of in de keuken, maar dat was niet handig. Ik heb nog wel het plan om mijn werktafel goed te gaan aflakken zodat ik het beter kan afnemen en het houten kastje en het prikbord wil ik ook een verfje geven. Dan wordt het meer één geheel.

werktafel rommelvrij

Ik ben echt blij en ik heb ook zin om overmorgen als ik tijd heb, verder te gaan met opruimen. Dan is mijn administratie aan de beurt. Ik heb nog wat stapels papieren weg te werken. Ik heb denk ik de smaak te pakken. Maar nu stop ik voor vandaag. Anna komt zo met de trein aan op het station en ik wil nog even met haar genieten van deze paasavond. Nog een stukje haken en misschien een eitje bakken?

Geef een reactie

