Blij met…cadeautjes

5 Apr

Allemaal lieve cadeautjes gekregen gisteren op mijn verjaardag. Ben er echt blij mee. Een paar ervan heb ik op de foto gezet:

Paarse vaas van rubber

vaas van rubber

Ik kreeg onder andere deze leuke paarse vaas van rubber. Het is een ontwerp van Henriette Melchiorsen. De vaas is flexibel en kan in verschillende modellen worden gevormd.

woontijdschrift

De VT-wonen, altijd leuk om te lezen.

Douchecreme en een roze hart om op te hangen. Met de post kreeg ik een leuk zakje met daarin aarde en zaadjes voor lekkere geurbloemen.

Bloemetjes, zeepje en gezichtsmasker.

Nog een leuke waardebon voor allerlei “beauty-behandelingen” van Anna. Een soort strippenkaart die ik mag inleveren wanneer ik maar wil. Altijd leuk deze cadeaus. Oh ja, ze had ook nog een bakje met zelfgemaakte bodyscrub gegeven, gemaakt van zeep, olijfolie, honing, suiker en zout. Ga ik maar eens met de paasdagen mee onder de douche.

Het was een gezellige dag maar ik heb het niet uitgebreid gevierd omdat ik me niet lekker voelde. Ik had nog steeds kiespijn en daarom ben ik vandaag opnieuw naar de tandarts gegaan. Na het maken van een foto bleek ik een ontsteking te hebben in mijn achterste kies. Ik heb dus een wortelkanaalbehandeling gehad. Daarna heb ik een paar uur wat slaap ingehaald wat goed lukte omdat ik eindelijk door de zware verdoving even pijnvrij was. Nu doet het nog zeer maar dat zal wel afnemen. Ik ben in ieder geval blij dat ik toch terug ben gegaan.

Nu gaan we de film Billy Elliot kijken die ik zaterdag in de kringloopwinkel kocht. Iedereen nog heel erg bedankt voor de leuke reacties en felicitaties gisteren.šŸ˜€

Geef een reactie

