Verjaardagsochtend

4 Apr

Vandaag ben ik jarig en ben 41 jaar geworden. Ik maakte het nog net mee om 24.00 uur vannacht toen ik de klokken hoorde slaan. Daarna viel ik in een diepe slaap en heb doorgeslapen tot 8 uur vanmorgen. Ik was er ook aan toe want de afgelopen nachten waren slapeloos door de kiespijn. Ik ben behandeld door de tandarts maar weet nog niet of het probleem ook verholpen is want ik voel nu al weer pijn.

Gelukkig had ik een gezellig ontbijtje samen met Anna (had het eerste uur vrij) en mijn moeder die hier logeert. Toen Anna daarnet naar school fietste en mijn moeder en ik haar uitzwaaiden vanuit het raam zag ik dit lieve bericht van Anna op de stoep geschreven met stoepkrijt:

Anna's verjaardagsbericht

Nu ga ik koffie zetten en gezellig met mijn moeder taart eten. Chocoladetaart van de Hema, die is zalig! Als Anna uit school komt gaan we het verder samen vieren en krijg ik cadeautjes maar mijn liefste cadeau voor vandaag heb ik al gehad, dat stond op de stoep!

18 Reacties to “Verjaardagsochtend”

  1. deijsprinses april 4, 2012 bij 8:26 am #

    Wel een hele dikke proficiat met je verjaardag. Zowel van mij (als ook een beetje van Anna). Je moet je dochter maar om uitleg vragen😉
    Hiep hiep hiep hoera!

  2. happyannanas april 4, 2012 bij 8:59 am #

    Heeeeee Mam! Leuk dat de foto erbij staat, gefeliciteerd met je verjaardag! Natuurlijk heb ik je al gefeliciteerd, maar ik doe het gewoon nog een keer maar dan op Blijmetkleu!

    XOXO, Anna

  3. Daisy april 4, 2012 bij 9:24 am #

    Gefeliciteerd Famke! Met je 41e verjaardag! Groetjes Daisy

  4. Selana april 4, 2012 bij 9:29 am #

    Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke foto!
    Heb een fijne dag vandaag!

  5. Kim april 4, 2012 bij 11:20 am #

    Lieve Fam, van harte gefeliciteerd. Je hebt me weer aangestoken met het creavirus. Ik ben hard aan de slag met o.a. haken. Een gezellige dag vandaag…

  6. Leontine - Marlevi april 4, 2012 bij 11:59 am #

    Proficiat met je verjaardag! Fijn dat je moeder bij je is en je vanmorgen verrast werd met zo’n lief gebaar van je dochter, wat bijzonder. Ik wens je een hele fijne dag, geniet ervan en laat je verwennen :)!

  7. Eveline april 4, 2012 bij 12:08 pm #

    Hey Famke,
    Wat een leuk blog heb je!
    Ik hoorde ervan via je dochter in een mailtje.
    Een hele fijne dag vandaag.
    Liefs,
    Eveline

  8. Sammy april 4, 2012 bij 12:14 pm #

    Gefeliciteerd! Heb een leuke dag en geniet van je nieuwe jaar!

  9. Sanne april 4, 2012 bij 12:17 pm #

    Proficiat met je 41e (nieuwe) jaar !
    En wat een ontzettend leuke stoepkrijtfoto!🙂 om heel vrolijk van te worden

  10. Diana april 4, 2012 bij 1:23 pm #

    GEWELDIG zo’n dochter.om tranen van te krijgen.vreugde tranen dan.heerlijk.kan je de hele dag van genieten.

    Groetjes Diana

  11. Brecht april 4, 2012 bij 1:48 pm #

    Gefeliciteerd met je verjaardag!😀

  12. Marlène april 4, 2012 bij 2:47 pm #

    Gefeliciteerd Famke! Ik kreeg een heel leuk berichtje van Anna over je verjaardag..
    Hier is de reactie dan! Ik vind je blog heel leuk. Nog een hele fijne dag en heel veel plezier vandaag!

    Groetjes Marlène

  13. Eljah april 4, 2012 bij 3:15 pm #

    Lieve lieve Famke,

    Van harte gefeliciteeerd met je 41e verjaardag!
    Wat supertof dat anna een mooi kunstwerk voor je gemaakt heeft😀

    Liefs, Eljah

  14. suzanne april 4, 2012 bij 3:33 pm #

    Gefeliciteerd met je verjaardag!

  15. xfemke april 4, 2012 bij 4:54 pm #

    Gefeliciteerd bijna naamgenoot!😉
    Eljah (de vriendin van Anna natuurlijk🙂 ) vertelde me over je blog.
    Het ziet er erg leuk uit!
    Ik kom denk ik vaker een kijkje nemen!🙂
    Nog een fijne dag!

  16. Vera Camilla (@veracamilla) april 4, 2012 bij 7:31 pm #

    Gefeliciteerd Famke! Hopelijk heb je een leuke dag gehad🙂

  17. Famke april 5, 2012 bij 7:24 am #

    Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties. Wat een leuke reacties allemaal! Ik wist van die actie van Anna helemaal niets hoor, maar wel ontzettend lief.
    groetjes,
    Famke

  18. Cynthia april 5, 2012 bij 11:52 am #

    Hi Famke, een beetje te laat, maar beter laat dan nooit… Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad!!! XXXX Cynthia

Geef een reactie

