Kracht en nieuwe kansen

2 Apr

Mijn goede vriendin Kim logeerde afgelopen weekend bij me. Het was heel gezellig en we hebben veel bijgepraat. Zaterdag zijn we naar de kringloopwinkel geweest waar ik een paar kleine dingetjes kocht waaronder de dvd van Billy Elliot. Ik heb de film al vaker gezien maar het blijft ontroerend en is leuk om samen met Anna te kijken omdat ze net als Billy zo van dansen houdt.

Kim vroeg me om haar te leren haken dus dat hebben we zondag gedaan. Als het goed is maakt ze nu een poppendekentje van Granny squares. Zet`em op Kim!

Granny Square haken

Toen ze ’s middags wilde vertrekken bleek dat de binnenstad was afgezet door de politie in verband met een bommelding. Ze kon de straat niet eens uit en we moesten binnen blijven met de ramen dicht. We zijn nog maar weer gaan haken. Later bleek het om een 1 april grap te gaan. Ik kon er niet om lachen en ik denk alle mensen die uit voorzorg hun huis uit moesten ook niet.

Ik heb vannacht niet goed geslapen omdat de zeurende kiespijn die ik al een paar weken heb wel erg heftig werd. Dus mijn bed uit en aan de paracetamol. Al zie ik er tegen op, ik kan gelukkig morgen terecht bij de tandarts. Is dit soms de aftakeling die begint na je 40ste? Woensdag word ik 41 namelijk. Ach nee, zo moet ik het niet zien. Woensdag begint weer een nieuw levensjaar vol kracht en nieuwe kansen.

Geef een reactie

