Granny square sprei haken

28 Mrt

Weer een stukje verder met mijn blauwe sprei. Ik twijfel inmiddels of ik er niet gewoon een kussenhoes van moet maken maar dat hoef ik nu nog niet te beslissen. Ik haak nog even door…

granny squares

Dit was het beginnetje vorige week.

sprei haken

En zover ben ik nu.

 

2 Reacties to “Granny square sprei haken”

  1. Divaofgeneva maart 30, 2012 bij 5:45 pm #

    Wat leuk om te zien en wat is het hard gegaan!

  2. Wietske april 4, 2012 bij 7:02 am #

    Leuk Famke. Weer eens wat anders dan een sprei van allemaal kleine vierkantjes. Mooie kleuren ook. Succes!

Geef een reactie

