Kralenrijgtips

21 Mrt

Op deze stralende lentedag zou ik eigenlijk buiten moeten zijn, althans van mezelf dan omdat het lekker weer is. Gisteren heb ik wel even buiten in de achtertuin gezeten en de zon op mijn gezicht laten schijnen. Maar vandaag zit ik  binnen achter de computer. Ik ben bezig geweest om mijn website Femade bij te werken. Het lettertype heb ik veranderd en ik heb een paar foto’s op de eerste pagina gezet. Ik heb er de laatste tijd weinig aandacht aan besteed omdat ik meer bezig ben met bloggen. Bovendien maak ik weinig nieuwe dingen op het moment maar dat kan zomaar weer veranderen.

Wel heb ik een kettinkje afgemaakt waar ik eerder al eens aan was begonnen.  Het idee zag ik in het boek 300 kralenrijgtips & technieken van Jean Power. Er staan echt leuke ideeën in en ook handige dingen om het werken met kralen gemakkelijker te maken.

kralenrijgtips & technieken van Jean Power

Het kettinkje is gemaakt van blauwe kraaltjes met daartussen rode bloemetjes. Het is ook leuk om als armbandje om de pols te doen of als versiering om bijvoorbeeld een lijstje of kaarsenstandaard.

blauwe ketting

armband van kralen

Nog wel een bleek polsje ,  daar mag nog wel wat zon op de komende tijd. Misschien vanmiddag nog?

Vraagje: Ik heb al meerdere pogingen ondernomen om op mijn blog een lijst met leuke blogs en websites te plaatsen, het lukt me niet. Welke widget kan ik hier voor gebruiken? Als iemand het weet, hoor ik het heel graag.

2 Reacties to “Kralenrijgtips”

  1. Readkapke maart 21, 2012 bij 7:33 pm #

    Lijst met blogs
    Laten zien wat je leest met een blogroll van je favoriete blogs.
    Door Blogger

    Dan geeft hij de blogs weer die je volgt…

    Er is ook zoiets voor gewone links.

    Enneh, leuk bandje! Wat heb ik dát vroeger veel gedaan!

    • blijmetkleur maart 22, 2012 bij 8:01 am #

      Bedankt voor je reactie. Met WordPress komt er bij blogroll iets anders. Ik zal het vandaag in ieder geval nog een keer proberen, hopelijk dat het nu wel lukt. groetjes

Geef een reactie

