Luie zondag

18 Mrt

Vandaag een luie zondag. Ik heb een beetje uitgeslapen en ben niet gaan sporten wat ik normaal gesproken wel doe op zondagochtend. Ik heb te veel spierpijn in mijn schouders van het lopen met een zware rugzak gisteren dus ik gun ze wat rust. Ik gun mezelf ook een rustig dagje. Eerst heb ik op mijn gemakje de 101-woonideeën gelezen.

Vrijdag en zaterdag ben ik met Anna meegegaan naar de dansacademie in Groningen want er waren open lessen. Zo leuk om haar te zien dansen en zingen. Ik heb veel foto’s en filmpjes gemaakt waarvan ze zelf een paar op haar eigen blog Happy Annanas zal zetten.

Na de open lessen ben ik de stad nog in gegaan. Ik heb over de markt gelopen, een broodje gegeten op een bankje en een paar winkels bekeken. Groningen is echt een leuke stad waar we allebei wel zouden willen wonen. Het zou wat betreft Anna’s dansopleiding ook handiger zijn maar het valt niet mee om een woning te vinden. Bovendien wonen we in Leeuwarden ook goed en we zijn al vaak verhuisd. Maar wie weet wat de toekomst brengt?

In  Sissy-Boy Homeland vond ik hele leuke letters van gerecycled blik voor één euro per stuk. Ik kocht de letters van onze namen en hing ze net aan de muur.

blikken letters

Ze passen qua kleur goed bij een schilderijtje dat Anna een paar jaar geleden had gemaakt voor moederdag. Ook hangen ze mooi naast de vogeltjesslinger die ik vorig jaar bij de wereldwinkel kocht.

blikken letters en vogelslinger

Anna had zin om pannenkoeken te bakken dus zij is druk in de keuken. Dat zijn van die leuke dingen die goed kunnen op een vrije zondag omdat er dan geen verplichtingen zijn (behalve dan huiswerk maken).

Anna in de keuken

pannenkoeken

Er staat nu al een bord met een stapel pannenkoeken te wachten op tafel. Mmm, ik heb echt trek. Zo eerst samen eten en dan vanavond kijken naar the Ultimate Dance Battle. Wat een heerlijke zondag vandaag!

3 Reacties to “Luie zondag”

  1. Eljah maart 18, 2012 bij 3:51 pm #

    Ik lust ook wel een pannenkoek, Anna zou me er eentje mailen, heeft ze nog niet gedaan.
    Heerlijk zo’n luie zondag!

    • blijmetkleur maart 18, 2012 bij 3:55 pm #

      Nou Eljah, ze waren heel lekker maar Anna heeft er zoveel gemaakt dat er voor jou ook nog wat over is. Komt er aan!😀

      • Eljah maart 18, 2012 bij 4:03 pm #

        Lekker!

Geef een reactie

