Flow-cadeau

14 Mrt

Gisteren lag in mijn brievenbus het tijdschrift Flow. Ik had dit als prijs gewonnen bij het meedoen aan de decemberpostzegelactie bij het kopen van die prachtige kerstpostzegels van afgelopen jaar. De Flow is voor mij precies de goede prijs omdat ik het zo’n leuk en mooi blad vind.

Flow nummer 2 2012

In het tijdschrift zit altijd iets wat je er uit kan halen zoals briefpapier, mooie stickers, een notitieboekje of iets anders leuks. Nu zit er een uitneembare poster in van knipkunstenaar Rob Ryan die ik net voor het raam heb gehangen.

poster voor het raam

Voorop het tijdschrift staat de tekst van Eleanor Roosevelt :

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. 

Dat is grappig omdat ik vorige week een ontmoeting heb gehad met Lucy Schaaphok van Life Creations. Zij bood me een gratis strategiegesprek aan waarin we samen keken naar wat mijn droom is en wat me tegenhoudt om deze waar te maken en hoe ik hiermee aan de slag kan gaan. Het ging mij om wat ik het liefst zou willen wat betreft werk en dat te gaan doen wat bij mij past en waar mijn passie ligt. Het was een verhelderend en fijn gesprek en heb weer nieuwe ideeën aangereikt gekregen waarmee ik verder kan. Nog hartelijk bedankt hiervoor, Lucy!

liefdestekening

Er zat ook een liefdes-schriftje bij het tijdschrift. Ik heb zeker liefde in mijn leven maar op het moment geen romantische liefde. Toch leg ik het boekje niet ergens onderin een la want zoals de tekst hierboven al luidt is het al aanwezig hier op aarde. Ik houd het boekje daarom binnen handbereik.


Geef een reactie

