Ordenen en sorteren

26 Feb

dozenkast

Het blijft wel een blogthema voor me dat opruimen. Misschien komt het omdat ik er nooit klaar mee ben. Er is altijd wel iets op te ruimen in huis, vooral als ik dingen blijf maken. Ik breng orde aan in de kast waar alle knutselspullen staan. Veel zit in schoenendozen. Als ik het zo zie op de foto krijg ik ook zin om al die dozen te beplakken met mooi papier, veel leuker dan het merk of de schoen te zien. Dan wordt het ook meer een geheel. Maar dat gaat pas gebeuren ná het opruimen.

Eerst alle rondslingerende materialen bij elkaar op een plek. Doppen bij doppen, kralen in de kralendoos, alle knopen in één bak en de haakspullen op hun eigen plek. De kleuren van al die spullen zijn zo vrolijk dat ik er blij van word!🙂

doppen

doos met kralen

katoen

Eén reactie to “Ordenen en sorteren”

  1. happyannanas maart 14, 2012 bij 8:12 pm #

    Dat ziet er echt cool uit, met al die kleuren.. Ik heb ook allemaal van die bakjes op mijn kamer maar ik prop ze dan helemaal vol met rommel die ik ergens kwijt moet😀
    xx

Geef een reactie

