Vliegengordijn op maandagochtend

20 Feb

Maandagochtend. Eerst om 7.15 een oude fiets en een uit elkaar gehaalde kast aan de straat gezet zodat het mee kon met het grof vuil. Daarna een tijdje met Anna gezeten die behoorlijke hoofdpijn had. Om 8.30 samen besloten dat het beter was als ze thuis zou blijven. Omdat zij op de bank is gaan slapen ben ik in één van de slaapkamers bij het open raam met mijn hoofd in de zon een boek gaan lezen met een kopje bambu. Aan die rust was ik ook toe omdat ik een goed maar intensief weekend heb gehad met op zondag een huis vol mensen.

Anna slaapt nog steeds. Ik heb de telefoon van de hoorn gehaald zodat ze niet wakker wordt als iemand belt. Even rust in huis. Nu ga ik maar een stukje maken van mijn vliegengordijn. Sommige slierten zijn wat aan de korte kant dus die haal ik van de muur en maak ik weer wat langer. En zolang er nog plaats is voor nieuwe slierten ga ik gewoon door. Zittend op de bank, kijkend naar mijn slapende kind.

zelfgemaakt vliegengordijn

7 Reacties to “Vliegengordijn op maandagochtend”

  1. Berber, Hilde Jessie (alex) februari 28, 2012 bij 7:27 am #

    Dag fam,
    Het is gelukt.
    Ik laat berber & hilde je blog zien.
    we hebben die van Anna al bekeken.
    Heel erg leuk

    De meiden willen nu natuurlijk maken fotograferen en opsturen.
    gr. Jessie

    • famke februari 28, 2012 bij 9:31 am #

      Oh, leuk! Ik zal een pakketje naar jullie toesturen om een vliegengordijn te maken. Kunnen ze morgen aan de slag. Ben benieuwd naar de foto’s.
      groetjes, Fam

  2. miranda mei 19, 2012 bij 6:52 pm #

    Hey Famke,

    Hoe maak je zo’n vliegengordijn? het ziet er super mooi uit! en wil er ook een maken.

    Groetjes miranda

    • blijmetkleur mei 23, 2012 bij 10:48 am #

      Als je wilt kan je een pakketje bij me bestellen om het zelf te gaan doen, daar zit alle informatie en benodigdheden in.🙂

  3. HS juni 21, 2012 bij 9:07 am #

    Hoi op de blog van Readkapke zag ik iets moois van jou!!! En een DIY pakket..kan ik die bij je bestellen??LIjkt me erg gaaf om te doen!

  4. Christel Heemskerk april 3, 2014 bij 12:25 pm #

    Is het nog mogelijk om zo’n pakketje te bestellen voor het vliegergordijn met plastic zakjes? En zo ja, hoe duur is het?

    • blijmetkleur april 5, 2014 bij 7:54 am #

      Hoi Christel,
      Ja hoor, ik heb nog pakketjes liggen. Ik stuur je even een email om de informatie door te sturen.

Geef een reactie

