Nieuw blog: blijmetkleur

10 Feb

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/3470279/blijmetkleur?claim=nr42sj7x52s”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Even voor de duidelijkheid; ik ga verder met het schrijven van artikelen zoals daarvoor alleen met een andere naam: blij met kleur. (wordpress.com)

Alle voorgaande artikelen geschreven vanaf augustus 2011 t/m januari 2012 heb ik wel op mijn nieuwe blog geplaatst maar het lukte me niet om de juiste datum erbij te zetten. Bij alle 46 artikelen staat 9 februari maar dat klopt dus niet. De reacties die ik kreeg op die artikelen zijn jammer genoeg ook niet meer te lezen.  Verder moet ik nog wat dingen plaatsen zoals het plaatje van Bloglovin, mijn blogrol maar dat komt wel. Ik wil graag verder met schrijven want dat heb ik de afgelopen week gemist. Het is zo frustrerend als je niet meer kunt inloggen op je eigen blog!

Ik heb wel wat anders gedaan afgelopen dagen, een nieuw kussenhoesje gehaakt voor om één van mijn stoelen. Hier een plaatje:

granny squareskussenhoesje granny squares

Eén reactie to “Nieuw blog: blijmetkleur”

  1. happyannanas februari 20, 2012 bij 6:39 pm #

    Mooi gemaakt! Het ziet er echt cool uit! Liefs, Anna

Geef een reactie

