Workshop vliegengordijn paperclips & plastic zak

9 Feb
Posted on november 28, 2011 by Famke

Ik maak van de gelegenheid gebruik om reclame te maken voor de laatste workshop die ik zal geven in 2011. Het gaat om de workshop waar je kan leren hoe je zelf een vliegengordijn maakt van paperclips en stukjes plastic zak. Dit keer gepland op zaterdagochtend 10 december van 10.00 tot 12.30 uur. De workshop vindt plaats in de binnenstad in Leeuwarden. Het kost € 10,- inclusief materiaal en koffie/thee en iets lekkers. Het zal net als de vorige keren een workshop zijn waar je in een gezellige en ontspannen sfeer aan het knutselen gaat zodat je hier thuis mee verder kunt. Er is nog plek dus geef je snel op en neem gezellig iemand mee! Kijk voor meer informatie op mijn site: www.femade.nl

kleurig vliegengordijnMIJN EIGEN GORDIJN THUIS

Het gordijn hoeft niet persé voor een deur te hangen tegen de vliegen. Ik woon boven en heb het gordijn als afscheiding tussen de keuken en woonkamer hangen. Dat geeft een heel vrolijk effect.

11 Reacties to “Workshop vliegengordijn paperclips & plastic zak”

  1. Jannetta mei 30, 2012 bij 9:40 am #

    Hoi Famke, wat creatief ben je en wat een leuk blog! Ik was op zoek naar een kralengordijn als afscheiding tussen mijn keuken en kamer en zat wat rond te Googlen. Het vliegengordijn wat ik hiet zie afgebeeld is echt heel mooi. Ik zag dat je ook pakketten verkoopt?? Zou je mij wat info willen mailen hierover?
    Met een vriendelijke groet,
    Jannetta

    • blijmetkleur mei 30, 2012 bij 10:53 am #

      Dank je!🙂
      Dit gordijn is ook heel geschikt voor binnen. Ik stuur je meteen even een e-mail.

  2. Koen mei 28, 2013 bij 9:46 am #

    Hoi famke, ik zoek nog een kleurrijk vliegengordijn. De foto van jou gordijn is prachtig, hoe heb je deze gemaakt?

    • blijmetkleur mei 28, 2013 bij 12:57 pm #

      Hoi Koen,

      Dank je, leuk is het hè?
      Ik heb je even een e-mail gestuurd over het gordijn en het eventueel bestellen van een startpakketje om het zelf te maken.

  3. Linda juni 10, 2013 bij 12:42 pm #

    Beste Famke, dit is echt de eerste leuke hippe vliegengordijn wat ik tegen ben gekomen.
    Kun je me vertellen hoe je het gemaakt hebt. Ik heb veel interesse!!

    • blijmetkleur juni 11, 2013 bij 10:54 am #

      Hoi Linda,
      Dank je wel voor je enthousiaste reactie. Het is mogelijk om een pakketje te bestellen waar precies in staat beschreven hoe je dit gordijn maakt. Ik heb je er een e-mail over gestuurd maar die kreeg ik weer terug. Misschien kan je mij even een e-mail sturen naar famkeplantinga@kpnplanet.nl
      groetjes,
      Famke

      • Maartje van der Zwaan augustus 4, 2013 bij 7:20 pm #

        Hallo Famke,

        Ook ik zou wel zo’n vlieggordijn willen maken. Kun je mij vertellen hoe het gaat?

      • blijmetkleur augustus 6, 2013 bij 12:15 pm #

        Hoi Maartje,
        Ik zal je even een e-mail sturen met meer info over het maken van een vliegengordijn.
        groetjes,
        Famke

  4. Wendy mei 20, 2014 bij 8:08 pm #

    Hoi famke,
    Zijn de pakketten nog steeds te koop, zo dan dan heb ik interesse.

  5. Lies juli 11, 2014 bij 8:12 pm #

    Hallo Wendy,

    Ik wil graag het pakketje bestellen voor het vliegen gordijn.
    Groetjes Lies

Geef een reactie

