Warmtekussen

9 Feb
Posted on december 5, 2011 by Famke

Ik heb voor sinterklaas een heel leuk en creatief cadeau gekregen van mijn 14-jarige dochter. Omdat ik altijd van die koude voeten heb, heeft ze een kussen gemaakt met sokken waar ik mijn voeten in kan steken. Valt nog helemaal niet mee om te maken, lijkt me. Nou begrijp ik waarom ik al die afgelopen weken niet op haar kamer mocht komen. Ik vind het zo’n lief cadeau en ben er ontzettend blij mee ♥ ♥ ♥

kussen voor de voetenGEWELDIG TOCH?

Geef een reactie

