Voetproblemen

9 Feb
Posted on november 10, 2011 by Famke

Handig getimed Fam. In de week voor Holy Stitch krijg ik opeens last van mijn linkervoet. Ik denk dat ik vorige week iets te fanatiek op de loopband in de sportschool bezig was. Toch maar even naar de dokter gegaan en het is inderdaad iets. Tendinitis, een ontsteking binnenin de voet door te veel belasting. Mmm, niet fijn. Morgen moet ik mijn spullen op en af de bajestrap zien te tillen want cel 117 zit op de eerste verdieping. Ik hink een beetje met mijn voet want het doet echt wel veel pijn. Dit weekend maar aan de paracetamol want ik wil in die cel! Volgende week maar een afspraak maken bij de podotherapeut, kijken of ik er weer af kan komen. Nu eerst nog de laatste dingen voorbereiden voor de markt, ik blijf er zin in hebben.

Geef een reactie

