Teller

9 Feb

Sinds de zomer ben ik bezig met mijn blog maar er stond nog geen teller op. Ik had eigenlijk geen idee of mensen wel op mijn blog keken. En natuurlijk is het leuk om te weten of er belangstelling is voor wat ik schrijf. Gelukkig kan ik met mijn vragen over mijn blog terecht bij de mannen van www.web4women.nl want daar heb ik een workshop gevolgd. En ja, zo stond er vanmorgen ineens een teller op mijn site! Op 4 weliswaar maar dat telt wel door. Bovendien is mijn geluksgetal 4 want ik ben geboren op 4-4 dus ik heb het snel met mijn camera vastgelegd. En wat blijkt, even later staat de teller alweer op 10! Huh? Dat gaat sneller dan ik dacht. Op naar de 1000 zou ik zeggen.

bezoekersteller

2 Reacties to “Teller”

  1. whilehavingrum februari 13, 2012 bij 10:55 pm #

    Ligt het aan mij of zie ik die teller gewoon niet?

    • blijmetkleur februari 14, 2012 bij 6:56 pm #

      Nee, klopt. Die teller stond op mijn vorige blog, op ‘blijmetkleur’ heb ik geen teller. Komt misschien nog wel een keer, of niet….
      groetjes, Famke

Geef een reactie

