Stress-strip

9 Feb
Posted on september 13, 2011 by Famke

In mei stond ik ook twee dagen op de HolyStitch-markt in Leeuwarden. Toen wist ik pas kort van tevoren dat er nog een cel beschikbaar was. Ik was heel blij maar tegelijkertijd voelde ik meteen de spanning die zoiets met zich mee brengt. Ik had immers nog niet eens een site! Daarnaast moest ik nog veel maken. Ik had er slapeloze nachten van en vroeg me zo nu en dan af waar ik in hémelsnaam aan begonnen was. Mijn dochter Anna leefde met me mee en op een ochtend gaf ze me deze zelfgetekende strip cadeau. Om het allemaal een beetje te relativeren. Het hangt bij ons op de wc en ik kan er nog steeds om lachen. Ik vind het niet alleen geweldig getekend maar het gebaar is ook zo lief en treffend. “Ach mam, maak je toch niet zo druk, het komt allemaal wel goed.” Dat gevoel houd ik vast voor de komende markt in november.

Geef een reactie

