Stoeien met stempels

9 Feb

Posted on januari 11, 2012 by Famke

In de kerstvakantie was ik stempels aan het maken van gum, met het idee een visitekaartje te stempelen. Maar dat viel niet mee. Op het blog van mejuffrouwkip zag ik toen een mooie zelfgemaakte stempel met letters. Zij gaf me de tip om met een mesje alles eerst voor te snijden voordat je met de guts aan de slag gaat. En dat gaat inderdaad beter. Het wordt dan strakker en netter. Maar dan moeten de letters natuurlijk wél in spiegelbeeld! Dat was ik dus vergeten. Nog maar even goed nadenken over dat visitekaartje, ondertussen blijf ik gewoon stoeien met stempels.

stoeien met stempels

Nou, deze éne letter heb ik nog uitgeprobeerd. Eigenlijk simpeler dan ik dacht. Met potlood de letter op papier tekenen, papiertje omdraaien en dan doordrukken op de stempel. Dan heb je ‘em in spiegelbeeld.

stempel-letter

2 Reacties to “Stoeien met stempels”

  1. happyannanas februari 20, 2012 bij 6:41 pm #

    Creatief! Die van mij zijn stuk voor stuk mislukt😀

    • blijmetkleur februari 20, 2012 bij 7:03 pm #

      Néé, niets mislukt!!! je vergeet je ananas-stempel, die was heel leuk, hoor.

Geef een reactie

