Rommelige knutselaar

9 Feb
Posted on augustus 3, 2011 by Famke

Het liefst knutsel ik elke dag. Graag met verschillende materialen en ik werk aan meerdere dingen tegelijk. Het knutselen moet immers niet saai gaan worden. Ik werk een tijdje aan mijn vliegengordijn van paperclips, dan maak ik een sleutelhanger en leg ik dat weer weg en brei ik weer een stukje. Zo blijf ik dus altijd bezig wat heel leuk en afwisselend is. Wat minder fijn is, is dat er altijd in de woonkamer (mijn werkplek) spullen liggen die “in de maak” zijn met als gevolg een rommelige werktafel die zich regelmatig uitbreidt naar de eettafel. Overal staan doosjes kralen zonder deksel, tangetjes liggen onder een berg vilt en plastic zakken en doppen liggen te wachten tot ze verwerkt worden tot een product. Ik ben dus een nogal rommelige knutselaar. Ik houd best van orde en netheid maar ik krijg het niet echt voor elkaar dat toe te passen in mijn eigen huis. Daar moet verandering in komen vind ik. Mijn plan is dan ook om deze zomervakantie eens flink te gaan opruimen. Alles moet een vaste plek gaan krijgen, dat lijkt me geweldig. Het zal ook tijd uitsparen want ik hoef dan niet meer te zoeken naar alles. Alles zal ik vinden in het daarvoor bestemde laatje of op die ene plank. Het gevaarlijke is alleen dat wanneer je als knutselaar aan het opruimen slaat, je altijd op dingen stuit waar je weer lekker mee verder kan knutselen….

Eén reactie to “Rommelige knutselaar”

  1. miranda mei 19, 2012 bij 7:00 pm #

    Daar herken ik mezelf zoooooowwww erg in, ik heb heel veel UFO’s (UnFinished Projects)
    die slingeren rond mijn knutsel-tafel. Maar stiekem vind ik die knutsel troep niet erg….tot dat er geen ruimte meer is en het overzicht verdwenen is, dan ruim ik het pas weer op.

Geef een reactie

