Prachtig papier

9 Feb

Het is altijd leuk om inspiratie op te doen uit boeken, zoals creatieve- of woonboeken. Ik haal ze uit de bibliotheek want daar is van alles. Ik zal zo nu en dan een boek toelichten met daarbij een zelfgemaakt voorbeeld uit het boek.

Prachtig papierboek

Ik begin met het boek  Prachtig Papier van Clare Youngs. Daarin staan 25 inspirerende zelfmaakprojecten van papier met mooie foto’s en duidelijke uitleg. Ik vind het een mooi boek met verschillende ideeën voor makkelijke en moeilijkere papierprojecten. Leuk om dingen te maken voor thuis, bijvoorbeeld met kinderen maar ook om een persoonlijk zelfgemaakt cadeautje te geven aan iemand.

vogeltje van papier

Wat ik gemaakt heb uit het boek is een vogeltje van papier om op te hangen. Het is ook leuk om een paar te maken in verschillende kleuren of bijvoorbeeld te bedrukken met stempels. Deze hangt boven mijn bed.

Geef een reactie

