Ontdekking

9 Feb
Posted on oktober 25, 2011 by Famke

Even een klein stukje schrijven als reactie op mijn vorige artikel papieren sleutelhanger(perfectionisme en ongeduld). Vandaag ben ik er achter gekomen, met hulp van mijn vader, dat ik met mijn camera veel scherpere foto’s kan nemen dan dat ik tot nu toe deed. Er blijkt gewoon een focusknop op te zitten zodat je een close-upfoto kan maken. En dan kan ik nog kiezen tussen macro en supermacro! Jammer dat ik het niet eerder wist want nu moet ik eigenlijk alle foto’s op mijn website vervangen. Maar beter laat dan nooit én alles op z’n tijd. Die foto’s komen wel een keer, eerst nog wat nieuwe sleutelhangers maken. Wel hier alvast één foto zoals ik ze vanaf nu ga maken.

Geef een reactie

