Ochtendgeluk

9 Feb
Posted on oktober 13, 2011 by Famke

Oh, heerlijk vind ik dat. Zo tussen 10 en 11 uur een kopje koffie. Ik drink het vandaag uit mijn favoriete blauwe emaille kopje, gekocht in een brocante inFrankrijk. Samen met een paar blokjes pure chocola, mm.

Wie zou er vroeger uit dit kopje gedronken hebben? Misschien wel een franse boerin die tussen de klussen door ook even de tijd nam om van haar koffie te genieten. Ik zal het nooit weten, jammer. Nu staat dat zelfde kopje op mijn tafel in Leeuwarden terwijl ik bij het open raam in de zon zit. Straks verdwijnt de zon achter die enorme Achmeatoren en zie ik haar (met een beetje geluk) vanmiddag weer terug, in de woonkamer aan de voorkant. Maar nu geniet ik achter nog even van de koffie, de chocola en de zonnestralen die mijn gezicht verwarmen.

Eén reactie to “Ochtendgeluk”

  1. happyannanas februari 20, 2012 bij 6:42 pm #

    Leuke foto! Zo een plaatje voor weheartit.. Ochtendgeluk, ik heb het nooit. Tenzij je wiskunde ochtendgeluk kan noemen..😀 Liefs, Anna

Geef een reactie

