Mobiele telefoon-houder van shampoofles

9 Feb
Posted on december 12, 2011 by Famke

Weer zo’n heel leuk en handig idee op internet gevonden. Een houder gemaakt van een shampoofles waar de mobiele telefoon ín ligt in plaats van op. Ik heb vorig jaar een houder gekocht maar daar gleed mijn telefoon af zodra ik er tegen aan stootte. Die wordt dus niet meer gebruikt. Deze wel, en het is echt makkelijk te maken. Kijk voor de beschrijving op: www.makeit-loveit.com  Ik heb er geen stof omheen gedaan zoals op bovenstaande site want dat groene plastic is me vrolijk genoeg. (en het scheelde me wat gepruts met stof)

houder voor mobiele telefoon van shampoofles

                  Ik ben benieuwd naar andere leuke creaties!

Geef een reactie

