Kringloopkopjes

9 feb

Gisteren weer eens een keertje naar de kringloopwinkel geweest. Ondanks de storm en regen ben ik toch op de fiets gestapt want het was al een tijdje geleden dat ik daar was. Ik ging dit keer wel met een doel. Ik zocht een paar simpele witte bordjes om die op te vrolijken met een porseleinstift. Ik had dit een paar weken geleden gezien op mumsboven en werd zo enthousiast dat ik het zelf ook wilde proberen. Ik heb wel eens kopjes versierd maar met een bord heb je meer mogelijkheden. In de kringloop viel het wat tegen met de bordjes. Ik heb er drie mee naar huis genomen. Eén voor Anna om te versieren. Een ander bordje met pastelgele rand dat past bij mijn 50-er jaren servies, dat blijft dus onversierd. En dan een klein bordje voor mij. Daar ga ik straks mee aan de slag.

Ik vond ook twee vintage-kopjes die ik te leuk vond om te laten staan, en ze waren samen maar € 1,-. Ik heb er net mijn koffie uitgedronken en het is voor mij precies de goede maat. Sinds kort beperk ik me tot één kop koffie per dag dus dan moet het niet zo’n lullig klein kopje zijn. Ik wil er ten slotte wel van genieten, ja toch?

vintage kopje

Plaats een reactie