Kralen van papier

9 Feb
Posted on augustus 16, 2011 by Famke

papierkralen kettingIn een voorgaand artikel schreef ik er al iets over, het maken van papieren kralen. Ik ben er thuis na mijn vakantie weer vol enthousiasme mee verder gegaan en voldoende kralen in dezelfde kleur gemaakt om een ketting van te fabriceren. Ik ben blij met het resultaat en druk bezig meer te maken. Ook dit lijkt me leuk om in groepsverband mee aan de slag te gaan. Binnenkort zal er meer over te lezen zijn op mijn website.

Geef een reactie

