Kerstpostzegels 2012

9 Feb

kerstpostzegels 2012

Wauw, wat zijn de kerstpostzegels van dit jaar mooi. Het zijn allemaal kleine kunstwerkjes opzich. Ik vind vooral de postzegel met dat zwarte vogeltje mooi, beide vogelzegeltjes trouwens. Maar ook die met die huisjes en die kerk, zo eenvoudig en daarom zo leuk.

vogelpostzegel

Postzegels zijn sowieso vaak heel mooi. Ik bedenk me nu dat ik zelf als kind postzegels heb gespaard en die in een groot blauw boek deed. Af en toe stopte ik daar weer een nieuwe postzegel in en bladerde het boek weer door om al mijn postzegels te bekijken. Waar is dat boek eigenlijk? Mag ik wel eens naar op zoek gaan, vast ergens onderin een vergeten doos bovenop een kast.

Ik heb drie velletjes kerstpostzegels gekocht bij het postkantoor. Dan kreeg ik er een gratis “thuisagenda” bij van het tijdschrift Flow. Helemaal leuk want ik vind het een prachtig tijdschrift en de agenda is ook mooi. Mijn complimenten aan Annelinde en Elisandra van Flow die deze postzegels gemaakt hebben.

kerstpostzegel huisjes

Nou moet ik zelf, samen met mijn dochter Anna, nog wel 60 nieuwjaarskaarten maken om al die postzegels op te plakken. Mm, het is al 14 december dus we mogen wel eens aan de slag. Als we de 60 niet halen is dat helemaal niet erg. We kunnen de overgebleven postzegels altijd nog inlijsten als mini-kunstwerk voor aan de muur in de woonkamer, de wc óf voor in het poppenhuis.

Welke kerstpostzegel vind jij het mooist?

Geef een reactie

